sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Cartofi copti cu 2 feluri de branza

Zilele trecute citeam pe pagina de Facebook a unei nutritioniste ca branza de burduf este foarte sanatoasa si ca poate fi asociata cu o multime de alte ingrediente, printre care si cartofii copti.

Asadar, am luat cativa cartofi pe care i-am pus spalat si i-am pus in cuptorul incins pentru 45 de minute, pana cand furculita intra usor in ei.
I-am lasat putin sa se raceasca, si i-am curatat cu grija, sa ramana cat mai mult din crusta crocanta.
I-am taiat apoi cubulete (cu grija sa nu ma ard) si am adaugat pe deasupra feliute subtiri de unt.
Am adaugat pe deasupra condimente (boia, piper, cimbru si nucsoara rasa), fara sa adaug sare, pentru ca branza de burduf are destula.
Apoi am pus bucatele de branza de purduf (cu cat mai multe, cu atat iese mai gustoasa).
Am ras apoi parmezan din abundenta peste cartofi si am servit cat inca era cald.

Pentru fiecare portie de cartofi deliciosi am folosit:
 - 2 cartofi
 - 25 gr unt
 - 50 gr branza de burduf
 - 50 gr parmezan
 - condimente dupa gust: cimbru, piper, boia si nucsoara rasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu