duminică, 30 septembrie 2012

Chiftelute cu busuioc proaspat



Andreei ii plac foarte mult chiftelele. Asa ca i-am pregatit cateva chiftelute zilele trecute. Am vrut sa fie un pic deosebite astfel ca am folosit cotlet de porc, piept de porc (cotletul e slab iar pieptul mai gras) si niste pulpa de pui (care imi ramasese de la o alta reteta :P).


Am dat pe razatoarea mica niste morcov, putina telina si putina gulie. Inveliti legumele rase in cateva servetele de bucatarie si apasati, astfel incat sa aiba mai putin continut de apa. Altfel, amestecul final va fi prea apos.


Am pus legumele intr-un castron in care am tocat restul ingredientelor. Am trecut prin masina de tocat 2 cepe, 2 ciuperci mari, carnea si niste paine (udata si foarte, foarte bine stoarsa). Am adaugat busuioc proaspat tocat, condimente si un ou si am amestecat bine.


Am format sfere in palma, le-am tavalit prin faina si le-am rumenit intr-o baie de ulei bine incins.

Le-am scos din tigaie pe un servetel, astfel incat sa se mai absoarba din ulei. Eu le prefer calde dar se pot servi si reci. 


Ingrediente:
3 cotlete de porc;
1 bucata de piept de porc fara os si fara sorici;
2 pulpe superioare de pui (fara os);
1 ou;
2 cepe;
2 ciuperci;
2 morcovi nu prea mari;
O jumatate de gulie;
O bucata mica de telina;
O jumatate de paine;
Busuioc proaspat;
Condimente (eu am folosit piper, sare, si o lingurita de seminte de chimen).
Puteti aduga si alte condimente. Tarhon, usturoi sau orice altceva va atrage.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu