sâmbătă, 22 septembrie 2012

Friptura de porc rapida

Weekend-ul trecut, dupa atata stat in bucatarie sambata, duminica ne era foame dar nu vroiam sa mai stam prea mult in bucatarie, asa ca am gatit, printre altele, o fripturica de porc foarte rapida si foarte simpla.
Am luat o Punga Magica de pui cu usturoi, pe care am folosit-o pentru un muschiulet de porc si doua bucati de piept de porc fara grasime (muschiuletul de porc tinde sa se usuce destul de tare chiar si in punga de copt, asa ca se pot adauga alte produse cu putina grasime in punga pentru a-l face mai suculent si mai aromat, iar pieptul de porc e suficient de gras chiar daca are mentiunea "fara grasime".

 Peste muschiul de porc si condimentele aferente am adaugat 4 catei de usturoi un pic zdrobiti cu degetele,  whiskey (aprox 70 ml) si piper multicolor proaspat macinat. Am amestecat bine continutul pungii agitand si masand carnea fara a ma murdari pe maini:)
Intre timp, am dat drumul cuptorului sa se incinga la temperatura mare (nu maxima).




 Am lasat la cuptor aprox 40 de minute, dupa care am desfacut punga, am varsat tot continutul pungii in tava, inclusiv sosul si am mai lasat cam 15 min la cuptor pentru a se rumeni un pic.

Rezultatul a fost deosebit de gustos, in special servit alaturi de o delicioasa salata de vara.
Ingredientele folosite sunt:
 - Punga Magica de pui cu usturoi
 - 600 gr de muschiulet de porc
 - 250 gr de spate de porc fara grasime
 - 4 catei de usturoi
 - 70 ml whiskey
 - piper multicolor proaspat macinat dupa preferinte.

Daca doriti, puteti inlocui spatele de porc cu carnati semiafumati si puteti folosi aproape orice sortiment de Punga Magica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu