duminică, 16 septembrie 2012

Tartine cu somon

Toata lumea banuiesc ca gustat macar o data o delicioasa tartina cu somon, insa eu am o reteta deosebita, care transforma somonul intr-un adevarat erou al gustului:D
Am luat somon afumat, cam 150 gr, din care jumatate am tocat putin mai marunt. Am mai tocat si jumatate de legatura de marar iar intre timp Alex a decojit o lamaie.







Astfel, am pus intr-un blender crema de branza de capra, smantana dulce, somonul si mararul tocat, putina sare si piper si am amestecat bine pana s-a omogenizat. Am pus pasta putin la frigider si intre timp am pregatit painica, la fel ca pentru reteta: bruschete cu rosii.

Am uns cu pasta fiecare feliuta de paine, apoi am adaugat un sfert de felie de lamaie decojita, pe care am acoperit-o cu fasii de somon (cealalta jumatate, pe care nu am tocat-o).

Au iesit astfel niste tartine delicioase, pentru care ingredientele au fost:

 - 150 gr somon afumat
 - o lingura de crema de branza de capra
 - 6 linguri de smantana dulce
 - jumatate de legatura de marar
si pentru paine:
 - o bagheta de paine
 - 4 catei de usturoi
 - 1 crenguta de busuioc (3 frunze)
 - 1 lingura de ulei de masline extravirgin

 - sare si piper dupa gust

Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu