sâmbătă, 6 iulie 2013

Quinoa cu omleta si creveti


Acum ceva timp, la insistentele Andreei am cumparat quinoa. Pentru ca, ulterior, a ramas nefolosita prin camara, am decis sa o gatesc eu. Ei ii plac fructele de mare (mie nu prea) asa ca am ales o combinatie care sa fie pe placul amandurora.

Am pus quinoa si mazarea impreuna la fiert, cu un varf de cutit de sare. Am folosit mazare congelata (prefiarta). Daca folositi mazare proaspata nu o puneti la fiert impreuna cu quinoa (au timpi diferiti de fierbere). Fierbeti-o separat si adaugati-o cand quinoa a absorbit aproape toata apa.
Cand quinoa si mazarea au absorbit toata apa am adaugat putin sos de peste (1-2 linguri) si sos de soia - dupa gust.
Separat am facut urmatoarele:
Am fiert crevetii (congelati) pana au devenit rozalii.
Am facut o omleta simpla (oua, sare si piper).
Am prajit cateva felii de sunca de porc afumata.
Omleta si sunca le-am rupt in bucati - nu foarte mici.
Cand quinoa si mazarea au fost gata am adaugat peste, toate ingredientele gatite separat. Am amestecat bine si am servit-o calda. Prezenta crevetilor a fost foarte apreciata :).









Pofta Buna!

Ingrediente:
- 250g quinoa;
- 100g mazare;
- 2 oua (pentru omleta);
- 3-5 felii de sunca (preferabil afumata);
- 100-150g creveti;
- sos de peste;
- sos de soia;
- sare si piper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu