luni, 18 august 2014

Pui cu fasole verde si cocos

Mie imi place foarte mult gustul de nuca de cocos. Asa ca am incercat multe retete care sa foloseasca nuca de cocos in diverse forme. Aceasta este prima reteta la care am folosit lapte de nuca de cocos, iar rezultatul a fost neasteptat de gustos. Am folosit carne de pui, lapte de cocos, fasole verde (la conserva) si condimente. Este o reteta foarte simpla si destul de rapida.In primul rand am taiat carnea de pui in bucatele. Am stropit-o cu putin ulei (daca aveti ulei de arahide este perfect) si am condimentat-o. Am folosit o lingurita cu varf de Delikat (puteti folosi doar sare, daca preferati), piper proaspat macinat, mult ghimbir si putin praf de chili.
Am pus carnea la rumenit intr-o tigaie incinsa. Am desfacut fasolea si am lasat-o sa se scurga. Dupa ce a inceput sa se rumeneasca am adaugat laptele de cocos.
Dupa ce s-a omogenizat bine (laptele de cocos se separa in conserva) si a inceput sa fiarba am adaugat si fasolea verde. Am amestecat si am lasat sa mai fiarba inca 3-4 minute.
Se poate lasa mai mult la fiert, daca se doreste un sos mai gros.
Eu personal am servit aceasta mancare fara garnitura - ca sa ma pot bucura cat mai mult de aroma de nuca de cocos. Se poate servi alaturi de orez fiert - cat mai simplu.

Pofta Buna!

Ingrediente:
350g carne de pui;
1 conserva de fasole verde (400g);
500ml lapte de nuca de cocos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu