sâmbătă, 25 octombrie 2014

Ghid: degete crocante de vrajitoare

Asa cum probabil v-ati dat seama deja, Halloween-ul este una dintre perioadele noastre preferate din punct de vedere culinar. Ne place sa experimentan tot felul de ciudatenii comestibile, care sa-i amuze pe cei care le savureaza.
Asadar, am pregatit doua feluri de degete crocante de vrajitoare, una dintre cele mai infricosatoare retete de Halloween.

Prima varianta este una foarte simpla, in special daca aveti aluat cumparat. Pentru inceput, am dat drumul cuptorului sa se incinga. Am luat o foaie de aluat frantuzesc sau foietaj, l-am taiat asemanator cu saratelele si le-am pus usor strambe in tava tapetata cu foaie de copt. Pe unul din capetele fiecarei bucati am lipit o samanta de dovleac, pe post de unghie.
Separat, am batut un ou si am uns fiecare bucata de foietaj. Am adaugat apoi parmezan ras, pe centrul saratelelor si undeva la jumatatea distantei dintre centru si samanta de dovleac.

Le-am dat la cuptor pana s-au rumenit bine, dupa care le-am scos si le-am asezat frumos intr-un castron.
Cea de-a doua reteta este cea de cornulete cu nuca, ce pot fi modelate astfel incat sa semene cu niste degete umflate de vrajitoare. Pentru unghii, se pot folosi atat seminte de dovleac cat si feliute de migdala.

Pofta buna si spor la speriat invitatii! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu