duminică, 16 septembrie 2012

Bruschete cu crema de mazare si mozzarella

Eu nu sunt o mare fana a mazarii, insa Alex este, drept pentru care ieri am pregatit si cateva bruschete cu crema de mazare, inspirata de acelasi Ramsay:)



Am luat mazarea pe care am scurs-o bine (era gata fiarta), am pus-o in blender alaturi de 2 linguri de mascarpone, 3 linguri de ulei de masline extravirgin, sare, piper si maghiran. Am amestecat bine pana a devenit cremoasa (mazarea nu se zdrobeste de tot, raman bucatele prin ea care dau savoare preparatului, deci nu va chinuiti sa o zdrobiti de tot) si am pus-o intr-un castronel la frigider sa se odihneasca.



Am pregatit Ciabatta pentru bruschete la fel ca pentru reteta cealalta reteta: Bruschete cu rosii

Dupa aceea, am taiat "banuti" din mozarella pe care i-am pastrat in zer pana au fost gata painicile Ciabatta de la cuptor.
 Dupa ce le-am scos si le-am lasat putin sa se raceasca, le-am uns pe fiecare cu crema de mazare, le-am pus cate 2-3 banuti de mozarella (in functie de dimensiunea feliei), le-am decorat cu parmezan ras pe razatoarea mare (sa arate ca niste "cojite" si am presarat piper proaspat ras.

Ingredientele folosite au fost:
 - 275 gr mazare
 - 90 gr mascarpone
 - 3 linguri de ulei de masline extravirgin
 - 2 Ciabatta
 - 4 catei de usturoi
 - 3 frunze de busuioc
 - 75 gr Mozarella
 - 3 linguri de "cojite" de parmezan pentru decorat

Din pacate nu am apucat sa fac poze si cu preparatul final dar va garantez ca arata foarte bine:)
Andreea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu