duminică, 16 septembrie 2012

Ciuperci umplute cu branza de capra si nuci

Tot pentru vizita de ieri am pregatit si niste ciuperci delicioase inpirate de Ramsay.
Am folosit ciuperci (champignon), branza de capra nuci si condimente. Ciupercile odata gatite le-am servit pe un pat de salata stropita cu o vinegreta pe baza de mustar de Djion.


Am luat 12 ciupercute de marime medie (pentru 4 portii) pe care le-am curatat de coaja fara sa le spalam (se poate face si invers, necuratate dar spalate bine, insa risca sa se innegreasca daca nu sunt preparate imediat). 
Separat, am preparat o pasta din nuci tocate, crema de branza de capra, oregano, parmezan proaspat ras, sare si piper. Am amestecat bine in blender pentru ca la final sa rezulte o pasta cremoasa, cu aroma puternica de nuca.










Am pregatit o tava de copt pe care am pus o foaie de staniol pe care am presarat sare si piper proaspat rasnite si am stropit cu putin ulei de masline (in felul asta partea inferioara a ciupercii care de obicei ramane mai fada si fara gust capata o aroma deosebita).

Am umplut fiecare ciupercuta cu pasta de branza (nu pana sus, pentru ca ciuperca se inmoaie si umplutura risca sa curga) si le-am pus pe tava, dupa care am mai stropit cu putin ulei de masline, sare si piper proaspat macinate. Am introdus tava in cuptorul deja incins si l-am lasat la treapta medie.
Le-am lasat aproximativ 20 de minute la cuptor, timp in care am pregatit salata. Pentru asezonare am pregatit o vinegreta din 150 ml ulei de masline extravirgin, 3 linguri de otet din vin alb, o lingurita rasa de mustar Dijon, sare de mare si piper macinat negru. Am amestecat toate aceste ingrediente cu un tel si le-am pus peste un mix de salata (baby spinach, laptuci rosii, valeriana si rucola) si am amestecat bine. Peste aceasta salata am asezat ciupercutele calde pe care le-am decorat cu parmezan dat pe razatoarea mare (sa iasa niste "cojite").

Ingredientele pe care le-am folosit:
 - 12 ciuperci de marime medie
 - 300 gr crema de branza de capra
 - 6 linguri de nuci tocate
 - un praf de oregano
 - 2 linguri de parmezan ras marunt
 - parmezan pentru decor
 - salata asortata
 - sos vinegreta  preparat din 150 ml ulei de masline extravirgin, 3 linguri de otet din vin alb, o lingurita rasa de mustar Dijon, sare de mare si piper macinat negru
 - 3 linguri de ulei de masline pentru ciupercute
 - sare si piper dupa gust

In functie de preferinte si numarul de portii, ingredientele si cantitatile se pot schimba iar daca nu agreati o aroma puternica de nuci, puteti pune mai putine sau deloc, inlocuindu-le cu ulei de masline sau alte oleaginoase.

Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu