duminică, 22 decembrie 2013

Iepure in vin


Pentru ca sarbatorile de iarna bat la usa, m-am gandit sa incerc o reteta potrivita pentru o masa in aceasta perioada: Iepure in vin. Am folosit 5 bucati de iepure de crescatorie (3 pulpe si doua bucati de trunchi), ceapa, usturoi, cateva foi de dafin, sare, piper, si vin alb - din belsug.
Am asezat carnea intr-o tava de ceramica, am calit putin ceapa taiata solzi mari si am turnat-o peste carne.

Am pus putina sare si am macinat piper peste. Am taiat feliute
cativa catei de usturoi si le-am adaugat in tava. Am strecurat niste frunze de dafin printre bucatile de iepure si Andreea a turnat vin in tava. Am dat tava la cuptor si, dupa 20-25 de minute, am mai adaugat putin vin si am intors bucatile de iepure, astfel incat sa le patrunda vinul pe ambele parti. Dupa inca 20 de minute am intors din nou carnea, si am mai lasta-o in cuptor cat sa se rumeneasca si sa faca o crusta crocanta.


Am servit friptura alaturi de piure de cartofi.
Pofta buna!

Ingrediente:
carne de iepure (bucati sau chiar intreg);
1-2 cepe;
4-5 catei de usturoi;
5-6 foi de dafin;
200ml vin alb;
sare si piper dupa gust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu