miercuri, 5 februarie 2014

Paste cu ton

Andreei ii plac foarte mult pastele astfel ca incerc frecvent retete noi. O reteta care mi-a placut foarte mult au fost pastele cu ton inspirate de pastele "alla puttanesca". Am folosit ton si ansoa conservate in ulei de masline, ceapa, masline negre, usturoi si rosii cubulete la conserva.
 
In primul rand am pregatit ingredientele. Am tocat ceapa, maslinele si ansoa, si am pregatit conserva de ton. De asemenea am pus pastele la fiert.




 
Am pus ceapa la calit in uleiul scurs din cele doua conserve (de ton si de ansoa). Am zdrobit rapid cativa catei de usturoi si i-am adaugat in tigaie. Am adaugat si ansoa si, dupa doua-trei minute, am adaugat tonul si maslinele. Le-am amestecat si le-am lasat sa se caleasca impreuna, pentru cateva minute.
 

Am adaugat cubuletele de rosii impreuna cu sucul din conserva. Am adaugat condimente: busuioc, oregano si cativa fulgi de chili, si am amestecat. Am lasat tigaia pe foc pana a inceput sa fiarba. Am lasat-o sa fiarba trei-patru minute, la foc mic. Daca va place sosul mai gros, puteti lasa sa fiarba mai mult - astfel incat sa scada, sau din contra - puteti adauga suc de rosii.
Am scurs pastele si am luat tigaia cu sos de pe foc. 











Le-am lasat separate, astfel incat fiecare sa-si poata pune mai mult sau mai putin sos - dupa preferinte. Am ras parmezan si am presarat in farfurie, deasupra sosului fierbinte.
Pofta buna!

Ingrediente:
500g paste;
1 conserva ton in ulei;
1 conserva mica de ansoa in ulei;
1 conserva de rosii cubulete;
1 ceapa mare;
5-6 catei de usturoi;
50g masline;
Condimente: busuioc, oregano, chili - dupa gust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu