duminică, 27 aprilie 2014

Fenicul si ciuperci aromate cu ghimbir

Feniculul are o aroma deosebita astfel ca ne face placere sa gasim si sa inventam retete in care sa il folosim. Iar ca inovatia sa mearga pana la capat, va recomandam sa incercati aceasta reteta alaturi de Salata exotica. Pentru aceasta reteta e nevoie de fenicul, ciuperci, ghimbir si ceapa.
Am inceput prin a toca ghimbirul cubulete mici. Am tocat si feniculul ca pe o ceapa taiata "julien".

Am taiat ceapa solzisori si am pus-o la calit in putin ulei. Am adaugat doua linguri de zahar. Dupa 2-3 minute am adaugat ghimbirul si cand au inceput sa se rumeneasca am adaugat si feniculul. Am condimentat (eu am folosit piper si Delikat) si apoi am taiat si ciupercile felii. Cand a inceput sa se rumeneasca feniculul am mutat totul intr-o tava.
In aceeasi tigaie am topit niste unt si am pus cupercile la calit. Nu va faceti griji daca par sa dea pe afara, pe masura ce se gatesc, ciupercile scad. Am adaugat si cateva stelute de anason alaturi de ciuperci - pentru a imbogatii aroma feniculului. Cand s-au calit ciupercile suficient le-am turnat peste feniculul din tigaie. Am amestecat usor si am dat totul la cuptorul incins in prealabil. Dupa 10-15 minute le-am scos din cuptor.


Pofta buna!

Ingrediente:
 - 2 feniculi
 - 500 gr ciuperci champignon
 - 2-3 stelute de anason
 - 1 ghimbir
 - 1 ceapa
 - piper dupa gust
 - Delikat dupa gust
 - 2 linguri de zahar
 - 30 gr unt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu