duminică, 27 aprilie 2014

Salata exotica

Pentru ca vremea se incalzeste si vara se apropie cu pasi repezi, ne-am gandit sa incercam o salata exotica si plina de culoare. Am folosit andive, varza chinezeasca, mango, rodie, alune de padure si sos teryaki. Frunzele mari de varza chinezeasca pot fi folosite ca niste castronase, pentru a servi salata.

Este o salata foarte simpla, care nu necesita gatire. In primul rand am scos boabele rodiei. Pentru a evita murdarirea bucatariei cu sucul de rodie incercati sa o curatati sub apa - intr-un vas incapator. Am desfacut frunze de varza chinezeasca si de andive si le-am spalat, apoi le-am rupt bucati intr-un vas. Am curatat mangoul de coaja, si am taiat pulpa fasii. Am adaugat mangoul si boabele de rodie alaturi de frunzele rupte mai devreme.
Alunele de padure le-am prajit un pic intr-o tigaie incinsa, fara ulei. Astfel s-au decojit mai usor si au capatat un gust mai intes.
Am bagat alunele intr-un mixer, le-am macinat putin,  am adaugat sos teryaki, otet de mere si alte condimente (sare si piper). Am obtinut astfel un dressing deosebit pentru salata noastra.
Am turnat dressingul peste salata si, pentru un aspect deosebit, am ales cateva frunze mai mari de varza chinezeasca si le-am umplut cu salata. Le-am asezat pe tavi si le-am servit.
Pofta buna!

Ingrediente:
 - Varza chinezeasca
 - Andive
 - Mango
 - Rodie
 - alune de padure
 - Sos teryaki
 - otet de mere
Cantitatea din fiecare ingrediente o puteti potrivi dupa gust. Optim ar fi o cantitate aproximativ egala de andive si varza - cantitate mai mare decat cea de mango, si cateva boabe de rodie la portie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu