miercuri, 23 aprilie 2014

Salata de oua


Daca tocmai a trecut pastele si nu stiti ce sa mai faceti cu ouale ramase in afara de oua umplute sau daca pur si simplu v-ati saturat de banalele oua fierte, iata o reteta rapida de salata de oua care sigur va va face sa vedeti cu alti ochi ouale.
Pentru inceput, luam cateva oua pe care le decojim (daca va intrebati cum sa faceti ca ouale sa se decojeasca perfect, puneti sare in apa in care fierb ouale si acestea se vor decoji frumos, indiferent cat de proaspete sunt).
Taiem ouale in felii mai mult sau mai putin egale sau dupa preferinta si le punem pe toate intr-un castron sau intr-o farfurie mai adanca (cu cat este mai intins, cu atat ouale vor ramane mai intregi, insa cu cat este mai adanc, cu atat se vor omogeniza mai bine cu sosul).
Se condimenteaza bine ouale (eu am pus sare si piper mozaic proaspat macinat insa se mai poate adauga boia, nucsoara sau busuioc pudra).









Se stropeste cu ulei si otet sau lamaie. Pentru ca nu mai aveam lamaie, am ales sa folosesc ulei de lamaie, care este foarte aromat si da o savoare aparte salatelor. Pentru ca gustul acru taie din greutatea oualor, am pus si otet de miere in completare.
Am adaugat apoi putin mustar dulce. Am ales acest tip de mustar pentru ca celelalte gusturi au fost deja adaugate (acru, iute si amar).
In final, a rezultat un preparat delicios, pe care nu m-am putut opri sa il gust.
 Iata si ingredientele folosite. Bineinteles ca puteti ajusta cantitatile in functie de preferinte:
 - 4 oua de gaina de dimensiune medie
 - sare si piper mozaic
 - 1 lingura ulei de lamaie
 - 1 lingura otet de mere
 - 2 lingurite mustar dulce Knorr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu