luni, 12 mai 2014

Negresa cu crema de ciocolata

Pentru cei care nu se pot satura de ciocolata, am inventat o reteta de negresa cu si mai multa ciocolata.


Am avut o negresa taiata cubulete, proaspat preparata. Am preparat glazura de ciocolata conform ghidului de aici - pentru o negresa intreaga e nevoie de cantitate dubla de glazura fata de ghid.
Intr-un bol de mixer se prepara frisca vegetala - eu am folosit Rama Cremefine 31% 250 ml peste care am adaugat 2 plicuri de zahar vanilinat Bourbon si 3 linguri de zahar pudra.
Am amestecat bine la viteza mare pana s-a intarit frisca (dureaza cam 5 minute).
Am adaugat apoi glazura de ciocolata usor racita (este suficient timpul de preparare a friscai) si am mai batut inca 30-45 de secunde, pana la omogenizare.
 Crema astfel preparata se pune pe fiecare cubulet si se decoreaza dupa preferinte.
 De asemenea, pentru rapiditate se poate lasa negresa netaiata si intinde crema pe toata suprafata.

Ingredientele necesare pentru preparare acestui desert, in afara de negresa sunt urmatoarele:
 - 100 gr ciocolata amaruie
 - 40 gr margarina 80% grasime
 - 4 lingurite de zahar brun, fin sau pudra
 - 250 ml Rama Cremefine
 - 2 plicuri zahar vanilinat Bourbon
 - 3 linguri zahar pudra
 - bomboane sau alte decoratiuni

3 comentarii:

  1. Si briose cu cicolata nu ?????? Please :). Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee pentru week-end-ul urmator :) Revenim si cu briosele cu ciocolata :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga noastra, iata si reteta: http://alexandreeakitchen.blogspot.ro/2014/06/briose-cu-cacao-si-banane.html

    RăspundețiȘtergere