sâmbătă, 14 iunie 2014

Pui aromat cu busuioc


Busuiocul are o aroma care imi place foarte mult, astfel ca il folosesc de cate ori am ocazia. In aceasta reteta gustul busuiocului se simte din plin. Am folosit piept de pui, busuioc proaspat, putin ulei si condimente.
Am inceput prin a taia pieptul de pui in bucati (6-7 bucati fiecare piept). Intr-un mojar am pus putina sare, mult piper mozaic (verde, rosu si negru) proaspat macinat si frunzele de busuioc. Le-am pisat si am adaugat cateva linguri de ulei de masline. Nu e neaparat nevoie de mojar, puteti toca intr-un blender sau de mana - cat mai marunt. 












Am pus carnea la marinat, pentru ceva mai mult de jumatate de ora, in acest sos de busuioc.












Am pus carnea marinata intr-o tigaie incinsa, si am lasat-o pentru 5 minute, intorcand-o pe toate partile. Am rasturnat-o apoi intr-o tava si am dat-o la cuptor pentru 20-30 de minute. Imi place sa trec prin tagaie carnea pe care o bag in cuptor - imi da senzatia ca se pastreaza aromele mai bine.
Am servit puiul gatit alaturi de quinoa, dar puteti folosi orice garnitura va face placere. Am ornat cu frunze de busuioc.


Pofta buna!

Ingrediente:
750g piept de pui;
o legatura (cat mai mare) de busuioc;
50ml ulei de masline;
condimente (sare si piper).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu