marți, 22 iulie 2014

Ghid: Sos de iaurt cu portocale

Un sos de iaurt care se potriveste foarte bine la carnea de porc si de pui sau ca dressing pentru salatele de vara. Nu este necesar decat de iaurt, o portocala si condimente.
Am pus iaurtul intr-un castron si am adaugat condimentele. Am folosit menta si un strop de piper proaspat macinat. In functie de preferinte se poate adauga si chili. Eu am trecut prin mojar un  ardei chili uscat.
Am adaugat si zeama de la portocala si am omogenizat totul bine. Se poate obtine un sos mai gros folosind un iaurt mai gras si scazand cantitatea de zeama de portocala adaugata. 
Am servit alaturi de porc marinat in vin cu portocale. Se potriveste foarte bine si ca dressing la o salata de vara din rosii si castraveti.
 






Pofta buna!

Ingrediente:
250g iaurt;
zeama de la o portocala;
condimente dupa gust (menta, piper, chili).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu