marți, 8 iulie 2014

Somon cu rozmarin si lime la gratar

Week-end-ul trecut am avut ocazia sa pregatesc o minunatie de somon la gratar si spun ca am avut ocazia pentru ca ingredientele "s-au asezat" de minute.
Pentru inceput, am pus pe un gratar special de peste o bucata de somon refrigerat, peste care am adaugat 3 crengute de rozmarin.


Peste aceste crengute am adaugat niste sare de mare, din abundenta.
Am taiat separat un lime in felii si apoi in jumatati pe care le-am asezat pe somon, cat mai egal raspandite.
Se fixeaza apoi si partea superioara a gratarului si se aseaza pe gratar, la foc domol, mai intai cu partea cu piele inspre foc. Dupa aproximativ 15- 20 de minute am intors gratarul pe partea cealalta. Veti observa ca se va scurge putina grasime, pe care o puteti indeparta usor cu un cutit.
Dupa alte 10 minute se ia gratarul de pe foc si se scoate, cu grija, somonul de pe gratar, preferabil cu ajutorul a 1-2 palete, daca bucata este la fel de mare ca cea din imagine (pielea va ramane pe gratar).
Pentru aceasta reteta sunt necesare foarte putine ingrediente:
 - o bucata de file de somon
 - 3 crengute de rozmarin (poate fi inlocuit cu rozmarin uscat)
 - 1 lime
 - sare de mare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu