marți, 8 iulie 2014

Vita in sos rosu

Vita in sos rosu este o reteta foarte simpla si gustoasa. Am folosit vrabioara, suc de rosii, putin ulei si condimente.
Inainte de toate am curatat carnea de pielite. Apoi am taiat-o in cubulete (cam de doi centrimetri pe latura).
Am condimentat carnea cu Delikat si piper. Am turnat putin ulei intr-o tigaie incapatoare si, dupa ce s-a incins putin, am pus carnea la rumenit in tigaie. Am lasat-o sa se rumeneasca cinci-zece minute.
Am adaugat un pahar mic de apa (150ml) si am lasat-o pe foc mic, cu un capac peste, inca jumatate de ora. In functie de ce parte a vitei se foloseste (si de cat de batrana era) poate dura mai mult sau mai putin. Important este sa se fragezeasca suficient. Am indepartat capacul si am turnat sucul de rosii peste. Dupa ce a inceput sa fiarba am mai tinut tigaia 2-3 minute pe foc.
Am servit alaturi de piure de cartofi.
Pofta buna!

Ingrediente:
1.2kg vrabioara de vita;
300ml suc de rosii;
150ml apa;
70ml ulei;
condimente (Delikat sau sare, piper).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu